Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Lena Carlsson - 10 januari 2011 17:45

Gud i himlen vad trött jag är, har jobbat helg. Kommer det helt plötsligt bara en massa bokstäver i ingen ordning alls, har jag somnat och stupat omkull över datorn! AMF var likadan. Men imorgon är vi lediga!!

Vem är det som har nästa helg, Poulsen? Jag ska förresten försöka komma ihåg att mejla dig om saldot och semesterdagarna. Jag tänkte ta ut en i början på april, men hej hopp det gick inte för jag har ingen!

Igår kväll jobbade jag till tio. Vid 21:50 var det fortfarande lugnt, så då tänkte jag att jag kanske kunde låsa och gå ner. Då for du-vet-vem upp! Så inte kom jag iväg. Istället bredde jag två smörgåsar åt sir vrål. När jag skulle gå in med dem och ett glas Proviva, tappade jag assietten. Smörgåsarna stannade kvar i handen, assietten krossades mot golvet. (AMF sa idag, att de är okrossbara). Så det blev att städa upp, och då kom en nattis upp och undrade vart jag tagit vägen.

På hemvägen skulle jag ner till kyrkogården och tända ett ljus, innan jag hunnit dit hade klockan blivit ganska exakt 23:00. Sen hem, då fick jag diska, det tog ca 4 min. Ja, sen duscha och så sätta på kaffe (snabb!) innan jag kom i säng. Så klockan var runt halv tolv. Sen en delvis vaken natt, och så upp och hoppa kvart över fem!

Jag har i detta nu inte blivit ett dugg piggare än jag var när jag började skriva. Hur är det med er? Pigga och alerta som vanligt förstås.    

Minns ni förresten hur det kändes i huvudet de här dagarna för ett år sen?   

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards