Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lena Carlsson - 12 januari 2011 19:03

Eftersom jag då, som Poulsen sa, inte vet vilka högdjur som läser bloggen, ska jag försöka hålla mig strikt till sånt man får  säga. För er som undrar, finns förklaring i ett mail jag skrev till Knudsen. Ha-ha-ha-ha!!!

Idag efter jobbet tog jag bussen till stan och skulle klippa mig. Gick förbi tre ställen med Drop-In för att komma till det fjärde... sen tänkte jag varför det? Så jag trippade tillbaka till det första stället, det som ligger vid stationen. Där var inte en människa så de blev säkert glada att jag kom. Jag trodde där skulle vara svindyrt för stället har ett sånt namn, men det var to.m billigare än där jag brukar gå!

Vad gjorde jag sen, jo kan ni tro, sen åkte jag hem igen! Med Tolg-bussen, för bilen stod ju utanför jobbet. Kan säga att jag somnade både när jag åkte in till stan och tillbaka igen i bussen! Puh!

Hade tänkt göra pannkakor till kvällen så jag köpte mjölk innan jag körde hem, men sen köpte jag grillade revben med så jag har ändrat mig. Imorgon ska jag gå till tandläkaren, huvaligen. I detta samhället hamnar man bara hos samma tandläkare en gång, nästa gång man kommer är det en ny. I augusti var jag hos en som heter Charlotte, nu är det en manlig. Och igår slängde jag ut julen, eller jag plockade iaf ner de få saker jag satt upp, och bar ner i källaren igen. Bytte dukar med, men gardinerna hänger kvar. Naturligtvis var Åsa & Stellan före mig nu med, men jag var god tvåa iaf!! Tror du man får tala om sånt, Poulsen?

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards