Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lena Carlsson - 14 januari 2011 15:10

Jadå Sus, jag är nöjd med min klippning! Jag har ju den fördelen, att när jag väl går till frissan ser jag så hemsk ut, att det bara kan bli bättre! Idag har jag inte gjort "ett skit" än, kört en maskin tvätt förstås men det är ju så självklart. Så jag har bara vilat!    . Hade tänkt ringa Inger ifall vi skulle åka in och fika på Toftastrand, men då ska man inte nyss ha stigit upp klockan...äh det kvittar! Kanske kan bli imorgon, då ska jag ändå in på torget. Och skaffa en ny bläckpatron. Sen har jag väl inga fler ärenden, utan sen kunde vi ta T-strand på hemvägen!

Igår kom jag hem bortåt 23 nångång, då skulle jag skotta vall. Fast det gick bättre än jag trott. Funderar på om ja ska klä mig och sen baka något enkelt. Och vad ska jag ha till mat ikväll, det kan man också fråga sig. Såg ett bra recept på lax, från nån såndär LCHF-kur dessutom så det är ju nyttigt, men jag har ätit fisk flera gånger som jag har denna veckan. Ska iaf gå ner till affären och hämta ut mitt paket från ellos, så jag kan ha modevisning för undulaterna.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards