Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Lena Carlsson - 18 januari 2011 13:13

Detta får bli ett snabbinlägg, för jag måste köra om två minuter egentligen! Sitter jag då med ytterkläderna på, nej då. Var lite andra saker emellan bara... Idag har jag rätt inte gjort nånting, högst ovanligt eller va, men jag har moppat i källaren iaf! För igår la jag ifrån min handduken jag har på golvet när jag duschar, och den välte tre flaskor varav en innehöll grönsåpa, och denna grönsåpeflaska sprack hela sidan. Det rann ut såpa överallt, så därför doftar förvisso källaren väl nu, och jag fick gå lös med moppen som sagt lite varstans...

Det var inte det jag hade tänkt skriva om egentligen. Men det var ju så jag fick trycka lite tangenter idag med! Annars kanske jag får kli i fingrarna på jobbet, ha-ha-ha! Nu måste jag spara och sticka hörni... Ses på jobbet!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards