Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Lena Carlsson - 8 januari 2011 18:38

Gud skapade inte stress, han sa bara att vi skulle skynda oss. Cirka en timme tog det för datorn att komma så långt som ända hit. Jag fick stänga av och börja om alltihop, då gick det på två röda...

Det stod i tidningen idag om skönhet som gör ont. Tatuering t.ex Javisst gör det ont - men bara när de gör den. Sen är man pyntad resten av livet! Sen på en annan helsida stod det om en kvinna, som "mår bra med Botox". Hoppas hon vet hur Botox testas på djur, att det slutar med att djuren sakta kvävs (de mår kanske inte fullt så bra, och är inte fullt så lyckliga). Men kan slå vad om att hon högaktningsfullt inte vill  veta det. För sånt vill inte folk höra talas om. Men det anses som ett av de plågsammaste djurförsök där är (de djurens sexliv blir nog inte bättre heller). Ja, som jag skrev i rubriken: antingen är jag dum i huvudet eller avundsjuk.

Ja, just nu dör djuren i massor ute i världen. Människan har kanske orsak att passa sig (åtminstone endel av oss). För vad gör vi när alla djur är förgiftade och döda? Det där med fåglarna t.ex De behöver ju mat nu, och är man då ute efter något speciellt, ger man dem förgiftad mat. Det är bara en gissning av mig! Experterna står rådlösa stod det på löpsedeln - vilka experter? Iofs köpte jag inte tidningen, då hade jag kanske vetat det. Aja, det är inte lätt att vara barnslig. Eller avundsjuk!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards