Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Lena Carlsson - 30 juni 2010 17:47

Det tycks vara min uppgift i världen att vara trött visst! Idag är jag stentrött. Jag har klippt häcken i tre dagar, den är inte klar för det naturligtvis, men höjden är bättre. Det är så tråkigt att det inte är sant att klippa 56 meter häck. För hand. Sen igår spatserade Ty förbi, och sen kom Rosita och röjde ogräs här! Jaha? Solbrända blev vi iaf. Så ville jag egentligen inviga min nya grill, så jag hade bjudit hit Svenssons. Jag menar ifall det behövdes brandspruta, hinkar med vatten och sånt! Men si, det gick bra att grilla Flintastek och några korvar, och vi hade det rätt bra hela kvällen. Enda eländet var att vi såg en vädersol, så Kennert sa att det skulle bli åska till natten. När knotten kommit gick vi in.

Jag var rätt trött när jag gick och la mig, och såg fram emot en sovande natt. Icke. Fyra gånger satte brandvarnaren igång!! Jamen hur rädd blir man? Jag tittade t.o.m ut för att se om det trots allt brann runt grillen. Nej, det gjorde det inte! Efter halv tre vågade jag lägga mig igen. Vaknade kvart över fyra - av åskan! Fast det blev bara ett muller...och sent omsider ett kort "bom". Men det vet man ju inte förrän efteråt. Jaja, det var så jag höll mig vaken största delen av natten iaf!

Och idag på morgonen började jag med att klippa sista rycket på häcken - höjd. Nu har jag bara utsidorna kvar, det känns som en bättre bestraffning ungefär. Ja, det stod i mitt horoskop att "mycket återstår att slutföra innan du kan fokusera på det du helst vill göra". Med andra ord blir det inget resande denna semestern inte.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards