Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lena Carlsson - 10 juni 2010 16:35

Jag bara undrar ifall det är någon som blir inspirerad till att jobba i trädgården, av det här vädret? Inte jag iaf! Det är ju iskallt, jag menar såhär års ska man sitta ute på kvällen och inte vilja gå in, istället sitter man inne och vill inte gå ut. Annars har jag blommor som ska ut i krukor, plantor som ska ner i jorden och gräs som växer. Men att gå ute och frysa samtidigt? Plantorna funderar jag på att ta in i källaren över helgen, för då ska det ju bli ännu sämre väder.

Idag har jag iaf skruvat ihop skåpet jag köpte på IKEA, naturligtvis minus att jag fick ihop gångjärnen, och så har jag ringt endel samtal. Alltid får man veta något, och så får man endel frågetecken uträtade. Jag hade egentligen massor att göra idag, har man bara en ledig dag i veckan så ska ju allt göras då + att man ska vila också! Körövningen gick väl rätt bra igår iaf, de oooh-ställen som inte sitter nu kommer ju aldrig att sätta sig heller. Vi ska vara sommarklädda på söndag, det blir också ett krux. Dessa kläder, aldrig vet man vad man ska ta på sig!

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva om heller. Hörs en annan dag.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards