Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Lena Carlsson - 26 juni 2010 18:46

Jaa, idag vaknade jag vid sex-tiden, solen sken och jag blev på hugget att köra till G-ås! Upp for jag. Fast sen kom det in mörkare moln, och det var inte så varmt ute. Så jag gick bort med Rositas utestolar som jag lånat. De sov därborta, inte ens hunden tycktes bry sig! Ja, sen vattnade jag alla mina blommor, och så fixade jag frukost. När jag ätit den var jag riktigt trött igen, och kröp ner.

Middag spisade jag i en skogsbacke med utsikt över Skärlen! Nåja, så grant var det nu inte, jämte vägen nästan, men det var första bästa skogsbacke med sjöutsikt får man väl säga. Jag hade med potatissallad, grillad kyckling och jordgubbar med grädde. Det var inte alls dumt!

När jag kom hem var jag banne mig trött igen - jag undrar när jag ska ha ork nog att våga köra mot Blekinge?? En kopp kaffe piggade upp förvisso. Nåja, jag har semester, och vill jag vila, sova, äta och gå på toa enbart, som en total bebis, så får jag ju göra det (jag som hade tänkt banta under semestern).

På hemvägen körde jag inom Klackhult, jag har aldrig varit där förr. Jag har alltid påpekat att vägen tar slut där, så varför köra dit, och folk har indignerat svarat att vägen inte alls tar slut! Men visst gjorde den det. Mitt ute i skogen var det en bom över vägen. Det var bara att vända. Visste jag väl!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards