Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Lena Carlsson - 14 mars 2010 14:16

Jaha, det var väl det jag visste! Inte undra på att det är knas på jobbet, jag är ju där! Det är mitt fel, nu är det bevisat enligt msn! Asså, jag har gjort en test på vilken utbildning jag borde gå, den var ju verkligen inte tänkt för åldringar utan för ungdomar men det var kul ändå, och de kom fram till att jag hör hemma i samma fack som Estetiska Eva. Jag borde bli något inom konst, foto, bild, musik, teater (ja tack), dans (nja), florist, inredning (nja), mode (nej), textil, smide (vem vet?), metall eller trä (huvud).

I andra hand Naturnära Nina, såsom bonde eller med djur och natur på annat sätt. Vårdande Viktoria kom till all skam först på tredje plats...  

Aja. Jag har bara gått ett helt liv och varit felutbildad. Först kontor, liksom har jag nånsin satt min fot på ett kontor? Svar nej! Och sen vården då som sagt.

Och så funderar jag på vad jag ska göra när jag fyller. Gunilla G hade varit på dans, och blivit uppkallad på scenen och fått sjunga 3 sånger medan publiken dansade. En av dem var "Leende guldbruna ögon", och så två liknande. Men hon hade ju tänkt söka till "Körslaget", det är skillnad det. Jag fick en idé för egen del idag, men den passar nog bara mig kom jag på sen. Så fort man får en idé, kommer man på någon som det inte passar. För ifall det skulle råka komma någon den dagen alls, alltså! Senaste idén har hästar inblandade. För det vore kul att se vissa somliga på en islandshäst, moa-ha-ha! Eller hur famoja? Ja, ska nog ta mig en tur ut på nätet, finns naturligtvis en massa idéer där åt mig, som ligger inte alltför långt bort! Hi-hi!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards