Alla inlägg den 21 september 2009

Av Lena Carlsson - 21 september 2009 16:08

Gräsrot, jag menar Rosrot, inte så svårt att svara nej om man gör det via sms! Sen vill jag ha bra motiv av den andra med, ifall jag ska svara ja. Märkte du förresten att jag faktiskt avstod två jobb samma dag? Jodu! Men jag lär väl inte få göra det ikväll, gräset är så himla långt. Kan det inte sluta växa snart?

Idag har vi gått en kort, och nere gick de två personal mindre. Uppe hos oss bara för att en tagit ut semester. Vi får inte ta ut semester längre egentligen, inte utan vissa restriktioner:

1) gå till chefen och motivera varför du vill ha semester

2) kom överens med dina arbetskamrater om vem som ska jobba dina pass istället.

Om inte krav 2 uppfylls, alltså att ingen tar TTF, så sätts det inte in någon annan. Då får de gå kort. Det krävs alltså på alla håll att nr 1 är starkt. Mitt skäl att ta ledigt en helg i november hör inte dit. Jag kommer att förnärma en person eller två.

Usch, nu har säkert gräset växt ett stycke till. Kan det inte fatta att jag är trött?

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards