Alla inlägg den 1 september 2009

Av Lena Carlsson - 1 september 2009 11:59

Idag är det +25 grader ute och högsommarvärme. Jag borde skämmas att sitta inne och blogga och maila, men å andra sidan har jag varit ute. Jag har plockat äpplen både till mig själv och andra, och när jag förut gick ner i källaren låg mitt sommartäcke där och såg konstigt ut. Så jag slängde det i tvättmaskinen ihop med ett nästan lika vilsekommet lakan. Och min stackars baddräkt, som väl gjort sitt för i år. När jag skulle ta upp min torra tvätt från förra gången, hängde där ett illa hängt påslakan. Jag fick ju knöla det ganska ordentligt för att det skulle få plats på den lilla torkställning jag har inne. Hm...ja... jo, jag beslöt mig för att det var rätt skrynkligt, det behövde slätas ut, så jag tog in det i badkaret och duschade det. Så det blev blött igen och kunde hängas ut med det andra i vinden och solen!

Igår hade jag ledig dag efter helg, så då jobbade jag bara 6 1/2 timme. Det jag skulle gjort på dagen, fick jag göra efter 21 på kvällen när jag kommit hem. Var lite mörkt att gå ut och plocka plommon, men allting går med ficklampa!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards