Alla inlägg den 6 september 2009

Av Lena Carlsson - 6 september 2009 16:34

Idag är min stackars dator trött! Eller också tar den söndag, och menar att man ska helga vilodagen. Varje litet klick tar 3 minuter att utföra (jag tog tiden). Å andra sidan har jag haft ungefär samma hastighet själv denna helgen, det har inte hänt mycket alls. Om 20 minuter är det Lyxfällan, så det gäller att jag börjar stänga av datorn i tid, ha-ha-ha!

Nu har de i alla fall fått en påse äpplen och en påse plommon i B-torp. Men var de hemma när jag kom körandes i regnet? Nejdå!! Har jag hört av dem alls? Nej nej!

Vädret är soligt och fint ute, jag borde vara där och klippa gräs. Men man får verkligen tänka på omgivningen: de var på Braås-dagen igår och har kanske ont i huvudet idag. Då riskerar jag att hamna i Grannfejden om jag sätter igång gräsklipparen! Trots att jag inte var på dansen igår blev jag i alla fall bortbjuden! Jag hade just fått fart på tvättmaskinen (ja, jag är tråkig, jag vet!), men när de nu ringde...ja, då låtsades jag strömavbrott och drog ur sladden. Sen fick jag sätta igång den igen 23:30... Nå, är det inte billigare på natten? Jodå. Det gick bra. I annat fall bor jag ju granne med Elbyrån, / :-D /, så vadå. 

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards