Alla inlägg den 7 september 2009

Av Lena Carlsson - 7 september 2009 17:29

Egentligen har jag ingenting att skriva om idag, men när jag nu ändå satt igång datorn... Och egentligen gjorde jag det bara för att ställa en fråga via mail: vad kostar ett paket cigaretter? För jag tänkte börja lägga undan så mycket pengar, om inte annat så åtminstone en gång i veckan. Jag kommer inte att skratta just nu, eftersom den stackars ekonomin fortfarande flämtar efter luft efter semestern, men jag kommer säkert att skratta nästa sommar! Endel säger, att när jag nu inte röker så lägger jag ändå pengarna på annat. Ja, just det! På annat! Pengar ska flyga och rulla, inte ryka!

Läste några spartips i en tidning. Endel kan jag följa, endel har jag rentav kommit på själv (jamen, hur svårt är det, för mig alltså?), och endel...eeh...följer jag till husbehov! När jag själv vill! Man kan inte vara ståndaktig och vända på kronorna jämt. Man borde göra det, men, nej. Och sluta röka slipper jag ju!

Därmed inte sagt att jag inte har en enda last. Men inte just den.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards