Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lena Carlsson - 2 september 2009 22:52

Tänk vad man är flexibel i alla fall... Ha-ha-ha! Ena eftermiddagen sitter man av på akuten och röntgen, nästa är man ute och rider i skogen i solskenet, den tredje jobbar man! Det roligaste på ridturen var nog att trava: på utvägen var det med suck från Ramona, men på hemvägen gick det fortare och fortare! / :-D / Det har förresten flyttat in en ny häst i stallet nu, även det en ardenner, inhyst, och hon heter också Ramona!

Ikväll kom jag på att det var tisdag kväll igår, då hade jag haft tid att vara i Drevs Rödje med. Så dags att komma på idag.

Imorgon ska jag till Ramona på morgonen, sen vid 10-11 kommer en snubbe som ska sätta dit ny vattenmätare, och sen 13:00 ska jag börja jobba igen!

I Brittatorp ville dom ha en påse äppel och plommon... Jisses, har de inte egen trädgård? Ha-ha-ha-ha.....etc. Nu ska jag ta kvällskaffe. See you.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards