Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Lena Carlsson - 12 februari 2010 15:37

Jag skulle bara slå ett slag för botox. Är det inte så att man slätar ut rynkor med det, det är det va? Ja, jag ville bara säga att naturligtvis är det innan väl testat på djur. På så sätt att de lite långsamt kvävs till döds av botoxet.

(Källa: Forska utan Djurförsök).


Av Lena Carlsson - 12 februari 2010 15:00

Nej poulsen, jag skriver inte när jag inte har något att säga. Eller snarare, något som kan sägas här. Annars finns det naturligtvis mycket som händer på jobbet, men det blir så tokigt att vädra här. Jag tog förresten snitzel på Caféboden! Med rödvinssås.

Nu är bara värsta sämsta vädret här. Iskalla vindar, och det är inte lite blåst heller. Himlen är järngrå = mer snö att vänta antar jag. Åh, jag är så trött på att frysa!! Och förra räkningen från e.on gick på över 5000:-. Trots det har jag petat igång ett element nu, det blir så kallt annars när det blåser så. Faktum är att det är så kallt, att Filippa    vände i dörren förut! Hon gick ut, viftade på svansen och gick in igen!

Jag har tänkt bjuda Svenssons på middag i helgen. På ett eller annat sätt. Beror ju lite på hur de har det med. Något brasilianskt som heter Feijoada. Ingår en hel massa i det. Vet inte om allt finns att få tag på här, annars får jag väl smyga in till stan imorgon bitti igen. Jag var in en runda idag, för jag behövde två plastmappar: en till alla papper om bilen och en till alla papper från Attendo. Man kan ju inte fylla den vanliga pärmen redan i februari.

Nu ska jag snart trotsa vädret och ge mig ut i det för vidare färd mot P-ås. Tänkte ifall de är sugna på varsin semla, så kan jag bidra. Så ska jag hälsa på deras   samt 4   . Jag är bara så kaffesugen nu, frågan är om jag uthärdar ända tills jag kommer dit, eller jag ska ta "en lille kopp" nu. Nåja, det ska väl sittas uppe och ses på tv inatt med. OS-invigningen. Tur man är ledig imorgon...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards