Alla inlägg den 30 april 2010

Av Lena Carlsson - 30 april 2010 11:51

Igår kväll spillde jag kaffe på en duk, som ju då fick tvättas och så hängde jag ut den tidigt idag på morgonen. Nu hade den troligen torkat, då började det regna. Så nu har jag hängt in den under tak. Kvar ute i regnet hänger ett stackars lakan - jag tyckte att det klarnade lite nyss, så det fick vara kvar! Aja, ska ta in det innan jag sticker till jobbet. Funderar på, ifall min tvättmaskin kan tänka sig att centrifugera lakanet enbart? Annars får jag hänga det över badkaret.

Se där vilken fördel att ha badkar då!

Vad ska jag göra ikväll då? Jo, jobba till 21, sen imorgon börjar jag 07:00. Så är det bara! Idag fick jag papper från Smp, som ska fyllas i inför Den Stora Födelsedagen! Får se om jag annonserar att folk ska komma hit... Får se det... Hade ju tänkt ha jobbarkompisar och vänner för sig, och ev släkt för sig... Ja, om det nu fungerar, alltid är det någon som inte kan den dagen men däremot den dagen jag fyller! Och jag som ha andra planer för den dagen!

Igår kom de i Pilås för att hämta alla kvistar som blev efter äppelträdet. Ja, det blir ändå ett majbål! Fast de brukar inte ha eget, de kommer ner hit som alla andra.

På jobbet ska de festa till det med grön ärtsoppa idag, så jag gör detsamma, fast jag drar det ett steg till och tar grön sparrissoppa istället. Sparris känns mera vår!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards