Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lena Carlsson - 5 april 2010 18:37

Håhåjaja, jaha då satt jag här igen. Nu har jag jobbat denna helgen och är lite lagom trött kan jag säga! Fick knallhuvudvärk vid halv fyra i eftermiddags, men det har så gott som gått över. Ute är det regnigt och imorgon är jag ledig nästan hela dagen. Egentligen öppnade jag upp datorn för att jag skulle skriva av 2 recept ur en tidning eftersom det är ett korsord på baksidan, som jag vill riva ut och skicka in. Men vad gör jag istället, jo går in på Internet.

Tänk denna månaden är det Valborgs! Inte klokt vad tiden rusar iväg. Bäst att försöka leva här och nu, för jag menar vad är fyra veckor egentligen? Jag är förresten nöjd att jag har jobbat denna helgen. Ger mycket pengar! Nej, jag menar att jag ju sluppit vara ute i all påsktrafiken. Mycket lugnare att vara fast på ett ställe, på sin höjd asa sig 2 mil till och från jobbet!

Som ev läsare märker så har jag inte ett dugg att säga idag. Snart ska jag sätta på ugnen och slänga in en djupfryst pizza som jag köpte på hemvägen. Fast först ska jag slänga iväg ett mejl till famoja, ha-ha!

Av Lena Carlsson - 5 april 2010 05:50

Tänk i morgon tisdag, när folk kommer tillbaka till sina jobb efter påsken - då är jag ledig!

 

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards