Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Lena Carlsson - 31 oktober 2010 17:24

Ja, gäsp, nu var det lite längesen jag skrev här... I torsdags storstädade jag köket och badkaret, sen på kvällen var jag i P-ås för A-Ch fyllde år. Inte jämna men ändå, hade med mig lite blommor iaf, rödgula gerbera med några röda bär på en kvist och så lite grönt till, de lyste upp i den grå dagen! Det visade sig att jag var den enda som kom ihåg att hon fyllde!    

Ja, sen har jag jobbat helgen. Så jag har inte varit så värst mycket hemma helt enkelt. Imorgon jobbar jag heldag ihop med AMF. fast vi har möte på eftermiddan. Jag skulle slutat halv fyra idag, men skulle beställa mat och varor med, och det började jag lite försent med...så fem i fyra blev jag klar. Det är lite osmidigt så att man måste gå en trappa ner och stämpla ut sig. Var enklare förut, när man inte behövde göra så, jag menar man orkar ju inte gå ner och stämpla ut och sen gå upp igen, hur roligt känns det? Låter klumpigt liksom! Men de kommer väl att undra varför jag inte asade mig ner vid halv fyra förstås...

Och vill tala om att jag kom ihåg att ställa om klockorna när jag kom hem igårkväll!! Utom bilklockan, där får jag ta till boken, för jag vet inte hur man gör.



Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards