Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lena Carlsson - 22 oktober 2010 03:54

Ha-ha-ha ho-ho, nej men nu fick jag roligt själv!! Varför lär man sig aldrig att förhandsgranska innan man lägger ut sånahär inlägg? Alltså, jag avslutade det förra med att hoppas att tidningsbudet var på ingång.

Naturligtvis menar jag att det är tidningen jag ska ta med in till sängen!!! Tidningsbudet får verkligen hitta på något annat! Sorryyy!

Av Lena Carlsson - 22 oktober 2010 03:38

Om en timme har jag varit uppe ett helt dygn! Duktigt va? Njaa... Jo, jag la mig som folk igår kväll, löste korsord först men kröp sen ner och släckte. Men sen efter ett tag kom jag att tänka på, det som var på jobbet idag. Och sen var det ingen idé att ligga längre, utan jag klev upp igen. Så nu har jag kört två maskiner tvätt (den andra är klar om trekvart), och röjt i källaren samt städat i sovrummet. Ja, inte dammsugit förstås, det får vara nån måtta även på mig! Så nu står iaf saker i olika högar: en till återvinning och en till Emmaus. Högarna till soptunnan har jag redan varit ute med. Undrar just vad grannarna hade tänkt om de sett mig?!

Det blåser så det dånar ute, låter som lastbilar körde förbi. Men har bara sett två bilar på hela natten. Alla håller sig väl inne.

Jo, på jobbet skulle det tas kort idag! På alla! Det vill säga, det hette att man var inte tvungen om man inte ville - utom jag då. Jag var tvungen. Den fulaste och hemskaste på hela bygget var tvungen att vara med. Och dessa bilder ska läggas ut på Internet. Så man får skämmas ordentligt. Nån som undrar varför jag inte lagt ut nån bild här, typ header? I vilket fall så var vi ju två som jobbade, men den andra kom undan med att säga, att hon minsann kört ner matvagnen och tagit upp tvättvagnen! Det hade inte jag gjort. Alltså...

Ja, man kan få ågren för mindre. Samt skämmas och skämmas ordentligt.

Undrar förresten hur jag ska göra nu framåt? Mitt nylle hamnar på Internet, och vi får inte blogga om jobbet. Jaja, då får jag väl skriva om fritiden då. Där slipper jag väl skämmas iaf. Fast det vet man ju inte framåt förstås. Nu hoppas jag att tidningsbudet är på ingång, så kan jag ta in den till sängen och ta en fika, och kanske få lite lugn och ro... Tvätten är strax klar med...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards