Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Lena Carlsson - 27 oktober 2010 18:19

Idag är datorn sådär supertrög igen, trodde inte jag skulle få blogga alls. Idag har det verkligen varit höst här, grått med regn och blåst. Drar ihop sig till lövräfsning av tomten! Det erbjuder sig inte kajorna att hjälpa till med ska jag säga, men äta upp alla körsbären kunde de göra!!! De är värre än skatorna var, och då bodde ändå skatorna i toppen av körsbärsträdet en sommar!

Idag har jag fått vinterdäcken ditsatta, känns bra. Smidigt att lämna in bilen på morgonen före jobbet, och hämta ut den när man ska hem! Smidigt blir också att se på tv hädanefter (ha-ha-ha!), för en av grannarna tycks ha skaffat en smärre bioduk. Jag ser vad bilderna föreställer ända in till mig.

Till kvällsmat har jag fixat chili con carne, MUMS! Funderar faktiskt på att hälla i några korn chili till, den hade fått en bra taste av den kryddan kände jag. Men det får bli himla lite, ja, kanske jag struntar i det, synd att äventyra maten nu... Imorgon är jag ledig inför helgen, godis. Då kan man sitta uppe och lösa korsord ikväll. Det gjorde jag förvisso igår med, fast det borde jag inte ha gjort. Ikväll ska jag se på "Berg flyttar in". Det programmet var intressant t.o.m hemma hos Christer Sjögren. Hade jag inte väntat mig! Apropå sång så har vår kör återuppstått igen. Sålänge det varar, och hur det nu ska gå... Hoppas bra!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards