Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Lena Carlsson - 9 oktober 2010 11:21

Livet är lika tjurigt idag, hes, hosta och snuva. Kören blir inställd imorgon pga att det på sin höjd kommer två altar! I bästa fall!! För den ena altens man är sjuk, så hon vill hellre vara hemma. Har ringt Jenny så hon vet, nu är det bara kruxet att få tag på körledaren!

Ute är det sol och bästa vädret, funderar på att ge mig ut en trask. Frisk luft skadar inte, ens om man är förkyld! Gör snarare saken bättre... Daglig utevistelse brukar ju stå i pappren även om man är sjukskriven! Oftast är det ju ens löjliga samvete som hindrar: tänk om jag träffar någon från jobbet, är jag hemma och sjuk så ska jag inte vara ute och ränna...

Som om jag hade tänkt ut och ränna! Nej, men hämta hög och klar höstluft! Frisk luft i nosen!

Usch, det är så tradigt att vakna med halsont ännu en dag... På så vis har det inte hänt någonting från igår till idag. Men jag är inte alls så trött idag, å andra sidan! Kan ha att göra med vädret med förstås. Men jag gjorde nog rätt som stannade hemma igår. Mina fåglar gäspar idag, jag glömde stänga dörren mellan tv:n och deras rum igårkväll, så de fick väl höra hela Idol...

Jag undrar om jag la krokben för AMF igår... Tjänster och gentjänster iså fall...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards