Alla inlägg den 6 november 2011

Av Lena Carlsson - 6 november 2011 18:13

Igår kväll hade jag inget att göra, var erbjuden att komma upp till P-ås ett andra varv för att äta kvällsmat, men tyckte att det ändå fick vara någon måtta. Sen kände jag mig rätt ensam och hade inget att göra bara för det. Men sen gjorde jag en ansiktsmask innehållande grahamsmjöl, olivolja och gurkmeja, och om inte annat så har jag ny färg på två av mina handdukar! Gurkmeja, utsmetat i ansiktet alltså, ska vara bra mot rynkor, så det är väl verkligen hög tid att börja! När tiden gått, skrubbade jag bort det med salt. Efter en sån behandling är man inte bara ren, utan även ganska öm i skinnet.

Sen fick jag tvätta håret, för det hamnade ett och annat däri med. Vill också påpeka, att jag slängde iaf ena handduken i tvättmaskinen direkt efter användningen! Men den var lika knallgul när den kom ut... Aja.

Ett inlägg som var med på fejsan idag: hunden blev just livrädd för sin egen skugga och sket på sig i sängen. (Källhänvisning: Hanna O). En sån typisk Hanna-grej liksom!

Idag på morgonen när jag satt med min kaffekopp och levande ljus, kom jag att tänka på en grej som jag tänkte skriva om här. Men nu skulle jag tro att jag redan skrivit om det förr. Så det får vara.

Vet du en sak förresten Britt i Älmhult: igår kväll drack jag en kopp te. En likadan såndär glaskopp som du fick i. Det du! Under tiden löste jag korsord. Sen tog jag en kopp kaffe, så jag skulle känna igen mig.

Även idag har jag nosat runt på fejsan-inlägg som jag inte har med att göra. Hi-hi-hi! Själv skrev jag om diverse hemligheter med igår, men det gjorde jag för hand i dagboken! Mo-ha-ha-ha!

Idag gjorde jag festmat som jag skulle haft igår: fläskfilé med äppelsalsa, rostbiff med balsamicosirap och rotfruktsgratäng. MUMS MUMS JÄTTEMUMS. Festade på detta framför reprisen av "112" från i onsdags.

Och imorgon är det jobb som vanligt, med Poulsen. Aja.



Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards