Alla inlägg den 5 november 2011

Av Lena Carlsson - 5 november 2011 18:00

Igår kom äntligen de i Älmhult hit! Det har jag väntat på typ 1 1/2 år. Men som alla vet, den som väntar på något gott osv... Min nya, värdefulla, rosa halsduk var klar för leverans, och jag förväntade mig självklart att få den levererad till dörren! Är ju inte säkert jag orkat bära hem den från ICA om jag fått den som paket... Och värdefull för att köpet av garnet ju gav ett bidrag till rosa bandet. Önskar så att jag kunde lägga ut den som foto här!!

Jaja, en dag kanske jag lär mig... Eller jag menar en dag kanske jag vågar  lära mig det!

Det kan inte hjälpas... Men vad roligt det är att gå in på andras facebook-sidor, alltså inte vännerts utan dem jag inte känner och inte har med att göra! Står ju saker där med! Nu vet jag t.ex att grannens dotter är hemma över helgen från storstan, jag vet också hur hon tog sig hit. Om det var tåg, buss, bil, blandat.....

Visst finns alla skäl att lägga ut en sån diskussion med sina föräldrar, som läsning åt hela världen!

Nu ska jag tala om för alla hugade, och tjuvläsare, att jag var dum idag på förmiddagen. Det var så fint väder, men hann jag ut, nejdå. När jag väl ryckt upp mig och var i färd med tandborstning och påklädning, ringde de i P-ås och frågade om jag ville komma dit på middag? Och dålig karaktär som jag har, sa jag ja. Tja, och sen gick hela eftermiddagen där! Inte för att det var något ont i det, många är bortbjudna en sånhär helg, men det blev ju inget räfsat och fixat i trädgården. "Alla andra" grannar var ute. När jag kom till P-ås var dessutom Kennert ute och räfsade löv, för att spä på det ytterligare. Så nu har alla gjort klart - utom jag. Hoppas det regnar imorgon eller hur? Jag måste räfsa i Lenhovda med en dag dessutom.

Inget bra på tv ikväll, lika så bra det! Man får väl lösa korsord eller något annat stärkande.


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards