Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Lena Carlsson - 23 maj 2012 22:04

En hyfsat känd person (numera) från tv var inte helt oväntat med i ännu ett program, 112 (ännu mer oväntat eller hur eftersom det är jag!), och när jag gick ut på Internet efteråt så hittade jag hennes systers blogg. Ti-hi! Då fick jag kli att börja skriva här igen.

Har jobbat ikväll med AMF. Det gick precis som vanligt, inget hände som inte brukar hända. *tittar ut*, tänk ikväll är det precis vindstilla. Jag har dragit igång luftvärmepumpen - den blåser kyla! Härliga maskin, den visade på 26 grader varmt  (inomhus) när den gick igång. Nu säger väl vän av ordning att man inte ska göra så, men det är först när man kör typ hela dagarna med kyla som man gör fel. Lite lätt är OK.

Annars har jag väl inte gjort något speciellt idag faktiskt. Bara tänkt på att putsa fönstren. Så det kommer jag nog snart att göra. Usch ja huga, jag sitter och tänker på en grej jag ska göra... som ger lite nerver så... Men jag säger inget om vad förrän det är gjort! Och det är inom det närmaste, usch usch ja, men kul när det är över hoppas jag!

Idag har förresten AMF och jag åkt ihop. Vi började samtidigt och slutade med en halvtimmes mellanrum, jag sist. Det är ju bra när vi kan. Imorgon ska vi med åka ihop, samma sak där, det är så tätt inpå så det är löjligt att köra tåg med varann. Dt räcker med att vi hade en vikarie i utegruppen för många år sen, som jämt ville köra tåg istället för att åka i samma bil när vi nån gång skulle till samma vårdtagare. Måttligt klimatsmart typ...


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards