Alla inlägg den 27 december 2010

Av Lena Carlsson - 27 december 2010 12:28

Nu är glada julen slut slut slut! Och jag har spenderat den allra bästa tiden på jobbet, enda tiden hemma var väl ungefär igår kväll... Annandag juls kväll, ha-ha... Men man får inte klaga, jag satt iaf inte på nån flygplats eller järnvägsstation!

Juklkapparna är ja också nöjd med får jag väl säga, att jag skulle få en reflexjacka visste jag ju så gott som, sen fick jag en burk skokräm (!), två påsar Rollo kola av några som sa att de inte hade någon julklapp till mig (vilket ju inte hade behövts heller, att jag ger är ju min dumhet) och en chokladkartong med nougattoppar av Mathilde som brukar åka med mig ibland. AMF fick med en.

Idag har de kört undan snön på trottoaren här, en skopa och en lastbil. Just nu, jag ska köra till jobbet om en kvart, tar de rast. I lastbilen. Som är parkerad rakt utanför min garageuppfart. Naturligtvis ska de nånstans stå, men jag kommer ju att jaga iväg dem mitt i rasten! Ond jag är! Imorgon är jag ledig, det är skönt. Det tyckte inte AMF eftersom hon jobbar (så ska jag göra det med), men det är inte jag som lagt schemat. Starka krafter är förresten redan igång för att ändra schemat. När ska strålarna vara nöjda?  Jag har gått med på tre byten, ändå är folk missnöjda med sin rad. Men kan  man vara nöjd med alla sina turer?

Nej hörni, uppryckning va, nu måste jag klä mig och ge mig iväg! Här ska jagas lastbil!!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards