Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Lena Carlsson - 16 februari 2012 00:12

Jag skulle egentligen bara ändra omröstningen, men har jag nu trasslat mig till denna sidan så... Snö har vi i massor, gillas av vissa såsom Häst-Jennie, jag överväger att presentera henne och Häst-Åse för varann. Eftersom Åse vill, att de som gillar snö så himla mycket ska komma hem till henne och "skotta undan eländet".

När Jennie ändå är i krokarna, kunde hon få skotta vall hemma hos mig med.

Idag körde jag till Norremark i ett litet ärende efter jobbet, jag är ju så förtjust i att köra i rusningstrafik menar jag, Detta straffade sig naturligtvis direkt, för hela himla vägen sen hade jag en saltbil framför mig. Som körde i 60. Hur himla kul är det när man vill trampa på gasen lite så man kommer hem efter en hel arbetsdag? Jag menar inte tokköra, jag menar bara som jag sa, komma hem. Alla körde förvisso förbi utom jag då, för jag vill inte ha salt sprutat på min fina Fabian! Det blir ju rost, det kan jag bara inte utsätta den för! Jag hade jämn gärning att hålla mig undan det som sprutades bakåt, he-he, för så fort jag tänkte lite på annat så kom jag för nära...oops...vad det nu berodde på... Saltbilen måste ha bromsat!

Ikväll har jag varit überpräktig och ätit pytt på rödlök, purjo, potatis, morot och selleri, samt selleribiffar. Sen ett äpple. Det är tur att man är förståndig någon gång.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards