Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Lena Carlsson - 11 februari 2012 17:51

Nu ska jag överraska alla och envar med att blogga här! Tror att det var länge sen, eller tror, jag vet! Vad har jag gjort emellan då, tja, haft bakmani måste jag säga och så har jag varit ute på en två timmars promenad en dag. Då var jag så nöjd efteråt att jag tänkte, att nu ska jag gå ut varje dag! Jo pytt, som om det blivit så...nä-nä. Hur dt är, man jobbar och sen är det mörkt ute, man är trött nån dag och det är alltid något...

Sen läser man hur andra sprungit hur långt som helst, usch! Ja, på sina löpband alltså, inomhus framför tv:n antar jag. Kommer inte ifrån tanken på att se Inger löpa i full kareta på sitt band. Ha-ha-ha!! I så fall kanske jag måste komma dit med fler semlor åt henne, mw-ha-ha...

Ikväll ska jag göra raggmunkar till mig själv. Mumsa-mums! Hoppas jag lyckas bara. I går kväll började folk köra bil på isen här. Åh, jag kände mig så gammal! När jag drog ner persiennerna vid kvart i elva på kvällen var de fortfarande igång. Jag såg dem, dvs jag såg billyktorna, från sovrumsfönstret. Och så har jag sett en bil ute idag. Då tänkte jag på Mathilde, hon trodde inte på mig när jag sa det för en tid sen. Nu kan hon få se! Snart hjälper det inte att gömma sig, en vacker dag blir det halkbanan även där... Då du Mathilde! Själv fick jag bassning av Shema, när jag sa att "andra som kör provbromsar för att se om det är halt, själv gasar jag till lite extra och svänger det då så.....", ja, då är det halt. Lilla snut-fia Shema tar sig ton! Fast jag har en liten lampa på instrumentpanelen som visar om det är halt, jag behöver inte göra så mycket själv!

Det är också fortfarande roligt att gå in på fb-sidor som inte angår mig. Hi-hi-hi! Fast min fb-sida blev fnattig förut, först fungerade bara chatten och resten av sidan var helt vit. Sen blev det vanlig bild, men typ raderna för kommentarer blev hur långa som helst, likaså det man skrivit. Det blev inte längre en prydlig fyrkant utan översta raden försvann ut i tomma intet åt höger och tog resten med sig så att säga.



Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards