Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Lena Carlsson - 13 oktober 2012 14:17

Idag har jag kokat tre rödbetor (en fanns innan), för jag ska göra rödbetsfärs i ugn. Jag tycker det låter nyttigt och ofarligt. Vad har jag mer gjort idag, ja jag har väntat på en person som ev skulle komma, men nu vet jag att de hade kört ihop för mycket idag så det blir inget. Så jag borde egentligen måla, det går ju rätt fort bara man sätter igång. Och så plocka ihop saker och röja i bilen, så kanske jag kan delta i bakluckeloppisen i grannsamhället imorgon? Kosing behövs ju, och varför köra allt till Emmaus jämt? Ja jo, egoistiskt som vanligt, men som omväxling? Det är ju inte säkert jag säljer något ändå, och man må ju alltid pröva... Fast regnar det imorgon så kör jag nog inte, det är ju varje söndag visst. Det är mest ur köksskåpen jag hämtat grejer, bara så ni vet ifall ni tänkte besöka min baklucka...

Min hurtiga granne är ute och räfsar fast det regnar. Vad endel är duktiga. De sitter inte framför datorn, hahaha! Jag funderar med på att flytta mig vidare. Så kanske jag kan bre på imorgon om allt jag gjort idag. Dessutom, om jag rensar på bordet, där allt ligger som ska med i bakluckan, så får jag ju åtminstone halvrent just där. Och om jag målar lite så kan jag snart hänga tillbaka kläderna i garderoben.

Ojojodå, nu blev jag rent svettig...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards