Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Lena Carlsson - 16 juli 2012 10:53

Då var jag här igen. Egentligen är klockan fem i elva på förmiddan = förmiddagskaffe. Och nu första semesterdagen så kan jag ju faktiskt passa tiderna vad gäller sånt! Ha-ha-ha!

Jag ska inte säga hur många timmar jag jobbade igår. Det är hemligt. Det var också mycket att göra på kvällen, så jag insåg att jag inte skulle kunna sluta vid halv nio. Men se på rackarn, vi var klara två minuter i halv! Fast sen ringde Poulsen sig sjuk, och jag fick ringa in nån annan. Jag ringde två samtal, fler var ingen idé - och sen frågade jag hon som stod bredvid! Och hon sa ja. Så enkelt kan det vara! Men det behöver man ju inte tala om... Sen ringde jag AMF, men det kan jag heller inte skriva i Medvind. Nåja det samtalet kom nog faktiskt efter 21, så det får jag inget för ändå!

Min tvättmaskin låter underligt idag. Jag trodde först att det var kommunen som blåste någonting i parken, men det var det inte. Javisst. En semesterresa, ny källardörr och 56 meter staket. Varför inte en stor utgift till?

Annars ägnar jag mest dagen åt att fundera hur jag bäst ska packa. Några klädtrasor måste man ju ändå ha med sig. Och handdukar. Skor. Kameror. Ja, och så måste jag ju städa. Det kan inte se ut som i vanliga fall, när andra människor ska in här varje dag. Hm, så varför sitter jag här då?  :-D

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards